H Grolsch φρεσκάρει την εμφάνιση των συσκευασιών της, συμπεριλαμβανομένης και της θρυλικής swing top φιάλης.
Οι αλλαγές δεν είναι θεαματικές, δεδομένου ότι τα σχήματα μένουν ίδια, και επικεντρώνονται κυρίως στις ετικέτες που ανανεώνονται αισθητικά αλλά και στις προσθήκες ανάγλυφων logos.
Στόχος των αλλαγών αυτών είναι να ανανεωθεί το brand, να ξεχωρίσει στο ράφι και να τονωθεί συνολικά η δυναμική της μπύρας, όπως τόνισε και ο Ronald van Amerongen, Global Brand Director της Grolsch.
Το νέο packaging της Grolsch θα είναι διαθέσιμο στις αγορές από τα μέσα Απριλίου.
Λ.Ποσειδώνος 41
Π.Φάληρο
Τ.Κ 17561
Αθήνα
Βρείτε μας στο χάρτη